Duże zmiany w zakładach bukmacherskich Totolotek!

Zakłady bukmacherskie Totolotek, czyli najdłużej działająca firma bukmacherska w Polsce i sponsor tytularny Totolotek Biznes Ligi, już wkrótce przejdzie gruntowne zmiany. Grupa Gauselmann, która przejęła bukmachera ma w planach szereg inwestycji wartych dziesiątki milionów złotych.

Totolotek jest od lat w czołówce największych, legalnych w Polsce firm swojej branży. W związku z przejęciem przez niemiecką grupę Gauselmann, Totolotka w najbliższym czasie czeka rebranding oraz daleko idąca aktualizacja  systemów sprzedaży online i w punktach naziemnych. Nowe logo z charakterystycznym dla grupy Gauselmann słońcem pojawi się już wkrótce w pierwszych punktach sprzedaży naziemnej, na www.totolotek.pl i w komunikacji marketingowej marki. Zmianie ulegnie także identyfikacja wizualna Totolotek Biznes Ligi. Wszystkie punkty sprzedaży przejdą gruntowy remont. Zyskają na nowoczesności, w każdym znajdą się terminale bukmacherskie oraz całkowicie nowy wystrój i funkcjonalności systemu. Bukmacher planuje także otworzyć kilkadziesiąt punktów premium z podwyższonym standardem, gdzie w komfortowych warunkach będzie można obejrzeć najważniejsze wydarzenia sportowe na dużych ekranach.

„Skala operacji jakiej właśnie dokonujemy jest bezprecedensowa na polskim rynku zakładów wzajemnych. Jest to możliwe dzięki pozyskaniu inwestora, który dysponuje nowoczesną technologią i wierzy zarówno w rozwój kanału internetowego, jak i sieci retail. To dla marki Totolotek i każdego jej pracownika z osobna wielkie wyzwanie, którego finalnym celem minimum jest umocnienie się na podium największych marek bukmacherskich w kraju.” – mówił Adam Lamentowicz, Prezes Totolotek SA.

Ponadto rewolucja nastąpi także w kanałach internetowych bukmachera. Strona Totolotka działać będzie w nowej i nowoczesnej odsłonie, mocno ukierunkowanej na grę mobilną i zakłady live. System będzie znacznie szybszy i intuicyjny, a oferta zakładów live zostanie rozszerzona do poziomu ok. 40 tys. zdarzeń miesięcznie.

„Zakłady bukmacherskie są niezwykle popularne w Polsce i dla wielu miłośników sportu są niezbędnym elementem dobrych rozgrywek. Przejęcie Totolotka jest ważną częścią naszej strategii rozwoju. Otwieramy się na Polskę i dzięki temu zdobywamy kolejny ważny rynek w Europie obok Niemiec, Austrii, Danii i Belgii.” - mówił Niko Steinkrauß, CEO w Merkur Sportwetten.

Grupa Gauselmann zostala założona w 1957 roku i jest firmą rodzinną z siedzibą w Espelkamp w Niemczech, zatrudniającą około 13 500 pracowników. Dzięki nowym pomysłom na gry
i innowacyjnej technologii „Die Spielemacher” inspiruje miliony klientów. Słońce Merkur jest znakiem towarowym Gauselmann Group, oznacza dobrą rozrywkę z najlepszymi, legalnymi grami na świecie.

Proces zmian w zakładach bukmacherskich Totolotek powinien zakończyć się na wiosnę przyszłego roku, kiedy to wyremontowane zostaną ostatnie punkty naziemne, wdrożone wszystkie zmiany systemowe i uzupełnione portfolio promocji produktowych przed Mistrzostwami Europy w piłce nożnej.

Totolotek jest aktywnym sponsorem tytularnym Totolotek Biznes Ligi już drugi sezon. Dziękujemy za możliwość rozwoju rozgrywek!

 

Marcin Kluska

Masz pytania? Porozmawiaj Dyrektor ds. sprzedaży
i marketingu
T: +48 505 165 566 m.kluska@biznesliga.pl Zadaj pytanie

Kamil Dulański

Masz pytania? Porozmawiaj Administracja rozgrywek
T: +48 505 200 998 biuro@biznesliga.pl Zadaj pytanie

Tomasz Duda

Masz pytania? Porozmawiaj Administrator
Działu Multimedialnego
T: 530 713 312 t.duda@biznesliga.pl Zadaj pytanie